WSAB: Ikon Wanita Sunda
Blog Propil warga Bewara keur warga WSABCare Katuangan Sunda Lalakon

Monday, August 08, 2005

Ikon Wanita Sunda

Ikon wanita sunda saurna mah nu someah,
kulit hade (bodas), meles, tapina matre...hmmm

kumaha pendapat parawargi, berikut beberapa wawancara :

******
Enda Nasution, ayah Batak, ibu sunda, yuswa nembe atos 30, blogger sejati, gaduh istri sunda hebring (hai Nita..hihihi), putra meuni lucu, lokasi Thailand Benua Asia

Ophi: Enda, mau diwawancara sama WSAB yah siap2..ini...dia... Ikon wanita sunda saurna mah nu someah, kulit hade (bodas), meles, tapina matre...bagaimana pendapat anda...atau punya pendapat lain? sunda yah kasar ge teu nanaon

enda_001: hehe

Ophi: tong hehe buru jawab hihihi

enda_001: dina pendapat abdi mah teu uninga abdi teh kana ciri spesipik dina wanita sunda, ku kitu jeung ku kieuna, leres?

Ophi: yeyyyyy, btw bhs sunda nya keren pisaaaannnnnnnnnn

Ophi: tambihan atuh kang saeutik weh lah...pan ibu sareng istrina sunda..nu ttg matrena tea..nya

enda_001: tah jigana nuju hoki weh abdi teh, da teu karasa soal matrena teh
enda_001: ganti

Ophi: oke dehhh makasih yahhh

enda_001: sawangsulna hehe

******
Arif Perdana, ayah sunda ibu jawa, yuswa bade 30 taun, sepupu abi
hihi KKN, sobatna Irma, lokasi Bandung Benua Asia

Ophi: Awis, bade diwawancaranya ku WSAB (blogna wanita sunda) sakeudik da..ieu tah..Ikon wanita sunda saurna mah nu someah, kulit hade (bodas), meles, tapina matre..kumaha ceuk awis?

aperda: keheula teh
aperda: memang ada beberapa yg matre
aperda: dlm artian memilih lelaki yg jls sumber keuangannya

Ophi: lajengkeun..wis...bahasa sunda atuhh....

aperda: duh abdi teh bade neda siang teh
aperda: tos diajakan ku rerencangan

Ophi: ya udah atuhhh..daaadaah salam ka rerencangan hihihi

aperda: ngke dilajeng deui

aperda: hatur nuhun

aperda has signed out. (09.08.2005 07:08)

******
Moh. Bayu Nurwicaksono, Jawa abis, yuswa 30 taun, sayang istri, suami sayah (euh KKN deui), lokasi Bonn, Benua Eropa

Abdi: Paaah..(eudeeuh meuni mesra) , wanita sunda katanya kulit bodas mulus, someah tapina matre..bener ngga pah?

MB : Ngga bisa disamain, susah, yang pasti istri saya tidak matre, tidak putih dan cerewet

Abdi:Ih geuleuh..(perasaan teu aya pertanyaan cerewet deeeeh)

******
Hardian, yuswa 29 taun, lokasi Jakarta, Benua Asia, via Nurul...

Ophi: wawwww udah mulai cuti hamli?

nuruldi: heiy neng
nuruldi: ah henteu ateuh..cuti nganter suami, dia ada seminar di bali, yaaa sebagai istri ngiringan ngingintil lah kaditu, tumben ol jam segini

Ophi: hebadddd, ini di rumah, hr ini ga ada kerja, mau jalan2 bareng temen kampus, hihihi
Ophi : nurul ada teman lelaki bukan orang sunda ngga di kantor sekarang?

nuruldi: hebring ya neng ophi teh..kuliah bari didamel

Ophi: ehh kuliah teh sama dengan kerja maksudnya kan peneitian bukan kuliah2 deui...begituh....tanya satu pertanyaan aja yah
Ophi: buat WSAB, hehe, kalo bisa mah yag bukan orang sunda, Ikon wanita sunda saurna mah nu someah, kulit hade (bodas), meles, tapina matre...bagaimana pendapat anda...atau punya pendapat lain? dijawab disini aja..., plus ciri2nya..umur, asal dan nama kalo boleh..mau ditampilkan gituh, bilangin keren lah..masuk WSAB hihihi,

nuruldi: kumaha kumaha, ada sih cowo sunda tp hideung, hehehhe
nuruldi: eh tapi kakak iparku orang sunda asli pisan ti pamengpeuk bodas, jiga ari wibowo
nuruldi: kl yang hideung itu mah temenku sekarang kerja di bandung, nyunda abis lah

Ophi: hahhaha...bukaaan itu nanya sama temen kantormuh, lagi di kantor bukan? pendapatnya tentang wanita sunda yang katanya halus dan matre..jawabnya mah sekalimat ajah..boleh...buat WSAB gt...nama dan umur dicantumkan..ditulis langsung disini aja

nuruldi: ohhhhhhhhh, hehehhe
nuruldi: ini ada namanya Hardian, 29 tahun, katanya wanita sunda: fisik: seger, dan adem
nuruldi: hati: penurut, tapi jeleknya gampang dipengaruhin ceunah

Ophi: oke dehh nuhun nya, ieu bade dicopy paste percakapan YMna..salam nya ka ipar nu siga Ari Wibowo tea..hihi...sekalian pamit nya bade siap2 ka jalan2 tea, selamat cutii...

nuruldi: hahahah, aya di FS abdi da namina ari oge, manggaaaaa

Ophi: oke deh ngke dikeceng...daaahhhhh

nuruldi: nuhunnnnnnnnn
nuruldi: met jalan jalan

*****
Para wargi....Sakitu heula ti abdinya...neng Ophi iteung tea...nuhun ka nu atos diwawancara...upami aya nu nambahan hasil wawancara tiasa nulis di komen...okehhh...manggaaaaa

23 Waleran:

At 4:52 AM, Blogger Deasy Roberts. ngawaler ...

Phi,
Rek wawancara pun lanceuk teu?.
Kirim pertanyaan nana ka email(roberts.family@onetel.net),engke ku abdi di dugikeun ka anjeun na.
Lee tiasa nyarios sunda,tp ngan saeutik!!.

Nuhun darlinnng,

 
At 6:32 AM, Blogger Nia ngawaler ...

Sami sareng teh Deasy ... Ophi, rek nanya ka si akang teu kumaha punya istri sunda hihihi ... pasti soal matre mah si akang satuju pisan ... gpp atuh yah, matre sama suami sendiri mah ... :D

 
At 6:32 AM, Blogger roro ngawaler ...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 6:33 AM, Blogger roro ngawaler ...

diemutan para wsab teh seueur gaduh caroge luar sunda, ophi, nia, irma, abdi, inta, deasy, ria, iiih tuh nya... hehehe....

anu kadangu ku abdi aya deui phi ikon wanita sunda teh:

"hidup sama wanita sunda ngirit, nanem taneman berdaun saja bisa makan"

nyeta, urang sunda pan sedep lalap sambel.

ngan bertentangan jeung ikon "matre" ieu mah nya? DIpaksa jigana wanita anu matre teh kalah dibere pepelakan, hahahaha.....

 
At 7:18 AM, Blogger Lia ngawaler ...

Abdi pernah ngalaman nyalira soal matre. Rerencangan pameget urang sumatera (teu nanaon nya disebatkeun meh jelas we hehe)
Pokna teh "saya suka wanita sunda lembut dan manis tapi kata ibu saya tidak boleh karena wanita sunda itu matre dan kata saya juga sih"

Ari sangem abdi mah Matre-na tergantung, nya realistis we meureun hoyong itu ieu pangupa hirup da teu ngabibisani urang teh saha nu teu hoyong hirup senang leres? hehehe.

Tapi pami aya, pami teu aya ge nu karaos ku abdi mah wanita sunda teh justru sumerah narimakeun saaya2. Nya lalab tea contona Teh Roro.

Meureun Ikon matre timbul kusabab seueur wanita sunda nu mikaresep pameget terus seueur pameget eta nu ditolak alatan seueur alesan tah eta nu kanyeunyeurian we jadi nyebut matre hehehe. Soalna aya yeuh nu kieu kajantenanna.

Jadi kesimpulanna Wanita sunda teh cerewet hahaha Kitu teh ophi? hihi karaos ku sim uing ge lah soal ieu mah.

 
At 6:25 PM, Blogger Momy De' Vieto ngawaler ...

Cerewed ... setoedjoeeeh kanu cerewed mah, ari matre mah sigana sadaya wanita oge matre kecuali nini-nini mereun geus teu aya kahayang hehehe(campur kasar wios nya!!!) sok da wanita mah kedah nganggo wedak, lipen, henbodi kan ku artos eta teh dipeserna.

Ah dianggap matre teh kunu kere weh pamegetna ari anu gaduh cicis mah teu masalah cenah jadi anu puguh mah wanita sunda teh gareulis, balageur pokona mah teu aya cawadeun cerewed-cerewed oge tapi ngangenin(naon bhs. sundana ngangenin teh) pokokna hidup wanita sunda!!!!! hehehhe ... asa teu nyambung nya????

 
At 7:04 PM, Blogger roro ngawaler ...

panuju jeung ika...

hihihi... matre teh cek anu kere...

 
At 7:59 PM, Blogger Nita ngawaler ...

hihihi.. meles nya, sugan teh males.. atuh kieu teh upamai teu nganggo kaca soca :P

Euleuh, aya akang abdi di dinya.. meni sae pisan deui ngawelarna.. :)

euleuh.. neng nurul, meni ujug2 ka spupu nu ti pameungpeuk wae nu siga ari wibowo.. hihihi

 
At 10:06 PM, Blogger Ophi ngawaler ...

Tambahan wawancara dr suamina neng Jolie....waaaaa saya terharu deuhh jungjunan....

******
LEE ROBERTS, WN Inggris, punya istri sunda, anak 3 karasep sareng geulis, ,lokasi London, Benua Eropah..


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuhu
Bismaillahi rahmaanir-rahiim, wa ba'd:

abdi teu tiasa nyarios basa Sunda nu seuer.....Mung sakedik wae!

Betul, istri saya hebring sekali!!! Saya tidak tahu tentang gadis
gadis
Sunda dengan umum. Saya hanya tahu orang Sunda nu geulis dan
demplon...yaitu panutan abdi, jungjunan abdi....Deasy Roberts.
Istri saya punya kulit nu berwarna kuning langsat.......Tidak
putih......Tidak coklat. Kulitna oge halus sekali.
Istri abdi dan ibu mertua abdi suka humor.
Istri saya tidak materialistic, walhamdulillah.....Materialism is not a
sign
of the true believer.

MashAllah, walhamdulillah, jungjunan abdi dikasih kepintaran memasak!
Setiap hari saya pulang dari kantor, selalu ada makanan nu raos pisan
waiting for me!

Alhamdulillah, Allah has blessed us with 3 beautiful kids....mashAllahu
tabaaraku wa ta'ala.

OK, atosan heula..saya harus memandikan 'Aishah......inshAllah ini
cukup?

Wassalamualaikum

abu Yusuf Roberts/ Lee

******

Teh Nia mana ti si akang hayuuu..., Teh Inta mana ceunah hasil wawancanda teh..hehe

 
At 10:48 PM, Blogger Lia ngawaler ...

alah kang Lee meni hade begitu euy bahasana...beruntunglah salira neng deasy...:) bagja salamina nya ko sadayana ieu mah. Btw abdi wios ngawawancara calon suamina gadis sunda ieu teh? ah eudeuk da meni geugeut kitu geuning beliau teh hehe.

Teh Ika daku ge satujulah...ngageulisan lahir batin teh butuh modal nya? hehe

 
At 1:20 AM, Blogger Deasy Roberts. ngawaler ...

Aduh eta Lee,meuni nyebat abdi DEMPLON kitu...(ngerakeun).
Aslina mah body abdi siga inul nu burayut.....hihiy.

Ah my dahhhling....!!

 
At 1:22 AM, Blogger Ophi ngawaler ...

Nita ceuk si dodo bari heuay...hihihi eta suamimuh sunda na lemes pisan...nu ngawawancara jd keder..

Lia wios atuhh, mana tampilkeun didieu meh rame...heheuy deudeuh dottt...

 
At 8:57 AM, Blogger Cerita Kita.. IrmaYogaSyifaFira ngawaler ...

hihihi teh Ophi! Eta si Awis meuni pikasebeleun kitu nya!? Engke diprotes lah ku irma.. huh! :P Mun jawaban mas yoga mah, saya sudah menduga euy..
Someah? setuju saurna.
Cerewed? komo deui.. betul banget, ceunah. hehe..
Matre? yaah realistis lah, bukan matre. (heuheuyy.. membela istri euy! :P)
Bodas? hmm... nanti dulu, ceunah. huehehhehe lgsg protes euy pas disebatkeun bodas mah! hihihi.. maklum, da kabogohna ieu teh atuh meuni "terang benderang" kieu kulitna.. alias sawo matang pisaaan! :P

 
At 10:52 AM, Blogger Ophi ngawaler ...

Hahaha Irma eta teh Awis belum beres ngejelasinnya...kaburu mau makan siang ceunah, jadi can beres meureunnya?..

 
At 2:02 AM, Blogger Cerita Kita.. IrmaYogaSyifaFira ngawaler ...

Awis Wisye: mana nu rek interview teh?
irmatv: kieu wis, kan ada image kalo cewe sunda teh gareulis (ehmm! jiga nu nyerat geuningan..), saromeah, barodas (teu asup kriteria euy urang mah), meles (sebenerna urang teu nyaho naon hartina yeuh meles teh.. hihi), tapi.. matre! Tahh kumaha pendapat kang Awis nu galing teh??
Awis Wisye: meles teh herang mencrang
Awis Wisye: urg mana ieu interviewerna
Awis Wisye: sebagian besar emang matre
Awis Wisye: terutama yg tinggal diperkotaan dan well educated
irmatv: alah siahhh! meuni tega kitu maneh euy.. hahaha
Awis Wisye: nyaan ieu mah
irmatv: nyebut sebagian besar? ckckckck..
Awis Wisye: dalam artian mereka lebih memilih cowo yg jelas sumber keuangannya
Awis Wisye: jarang nu daek jeung nu teu puguh mah
Awis Wisye: cukup teu?
irmatv: hihi.. cekap.. cekap.. parantos
irmatv: tapi eta mah atuh sanes matre hartosna, jang!
irmatv: tapi kamu satuju teu wis mun wanita sunda teh dicap jiga kitu?
irmatv: da kata saya pribadi mah, itu bukan matre, tapi realistis
Awis Wisye: naon atuh?
Awis Wisye: angger we matre ceuk urg mah
Awis Wisye: da masing bogoh ge lamun can puguh sumber keuanganna
Awis Wisye: pasti moal daekeun
Awis Wisye: komo mun dipangaruhan ku kolotna
Awis Wisye: kaalaman ku sayah
Awis Wisye: hehehe, betul juga
Awis Wisye: saking realistisnya jd banyak mikir
Awis Wisye: coba kalo yg tinggal di pedesaan
irmatv: haha tapi kan wajar wis, mana ada yg nikah pgn idup susah mah
Awis Wisye: nteu lobamikir
Awis Wisye: aya nu daek, trs si cewena bogoh
Awis Wisye: langsung we
Awis Wisye: memang, tp jgn karena skrg miskin jd ga mau
Awis Wisye: siapa tau ke depannya mah
Awis Wisye: rezeki mah udah ad yg ngatur
irmatv: ya, emang rejeki udah ada yg ngatur
irmatv: tapi kan manusia kudu usaha, bukan? hehe
irmatv: dgn cara mencari pasangan yg punya kemauan dan kemampuan utk menjadi lbh baik, itu salah satunya..
Awis Wisye: setuju, pisan
Awis Wisye: makanya penilaiannya jgn pada status harta skrg
Awis Wisye: tp liat jg, walaupun skrg miskin
Awis Wisye: tp dia mau usaha dan punya keinginan kuat untuk maju
Awis Wisye: itu lebih utama
irmatv: ya, betuull!
irmatv: hihi jadi inget kata salah satu member WSAB yg bilang "matre teh kata yg kere aja itu mah.."
irmatv:
Awis Wisye: tah eta, saya termasuk yg kere
irmatv: hahaha tong kitu atuh wis
Awis Wisye: cewek sunda mayoritas kayak gitu tuh
irmatv: ah dirimu
irmatv: tos ahh.. yg penting mah istri kamu juga orang sunda kan!??
Awis Wisye: iya, dan dia jg berpandangan seperti itu
Awis Wisye: coba kalo saya pengangguran, pasti ga bakalan mau


== hehehe panjang pisaann! pantesan sentimen si akang teh.. haha pengalaman pribadi yeuh! :P Diskusi sama awis teh berlangsung pjg, kamana-mana, tapi teu cekap diserat didieu mah. ieu ge sudah uyuhan meuni pjg kieu.. hihi..

 
At 2:19 AM, Blogger Cerita Kita.. IrmaYogaSyifaFira ngawaler ...

NB:
Aya pesen ti Awis, tong WSAB atuh namanya.. ganti ku nama sunda beneran. Ieu ceunah usulanna :

wanodya priangan sa kumelendang alam dunya


hihihi langsung saya tolak!!! :P
maap Wis! hahaha

 
At 6:09 AM, Blogger roro ngawaler ...

hihihi... eta nu ngawawanrara teh maksa hihihi.... geus disebut matre teh berkelit keneh hihi....

alus alus... hebad... narasumber na oge mantabhhh

 
At 6:20 AM, Blogger Ophi ngawaler ...

Iya ro itu Awis teh sepupu sayah tea..hihihi....hebat euy topik kali ini sangat seru sekali...terus ahhhh...

 
At 9:29 AM, Blogger Lia ngawaler ...

Irma pantes jadi wartawan gosip da hihi keukeuh sumekeh, Hade neng, ke diangkat jadi wartawan khusus WSAB nya?.

Abi gagal mewawancara nara sumber euy, be we ah.

 
At 11:14 AM, Blogger Tina ngawaler ...

Punten ngiring ngalangkung..

Salam ti Ulm...

 
At 7:35 PM, Blogger Cerita Kita.. IrmaYogaSyifaFira ngawaler ...

teh ophi, hehe maap ya, sepupumu dr dulu saya panggil "wisye"! hehe galing sihh.. :P

teh ro, awis mah dari dulu emang jadi teman debat saya yg paling alot. haha saruana embung eleh!

lia, sy diangkat jadi wartawan wsab? waaahh senangnyaa! :D gini-gini juga saya mah msh punya id card PWI&IJTI loh (hehe pan mantan reporter tv 4 taun kmrn mah) hihihi naon sih ah! jiga nu he eh wae si irma teh! :P

 
At 2:23 AM, Blogger Ophi ngawaler ...

Tina, tong ngalangkung wae..ngiringan nya...kirim data2 ka email wsab..nya..geuning tatanggi di ULM

 
At 7:58 PM, Blogger cantik putih ngawaler ...

tidak semua orang sunda berkulit putih, orang jawa juga ada yang berkulit putih...perhatikan artis-model-bintang iklan-pegawai bank mayoritas justru orang jawa yang berkulit putih.. Bambang Trihatmodjo-Mayangsari berkulit putih mereka orang jawa, pelawak sule kulit cokelat orang sunda

 

Post a Comment

<< Ka Payun